Nemjerljive stvari je nemoguće popraviti. Zato ćemo vam pomoći mjeriti sve KPIeve koje želite.
pozivi, email, web chat, društvene mreže, messengeri
vaš poziv će se prespojiti odgovarajućem agentu zahvaljujući skill based routing funkcionalnosti
IVR omogućuje informacije dostupne korisnicima 24/7 te rasterećuje agente odrađujući standardna pitanja
planiranje, pokretanje i praćenje odlaznih kampanja
kontaktni centri su živa tijela čiji se tijekovi poziva i svi ostali aspekti prilagođavaju vašim zahtjevima
out of the box ili custom izvještaji, u realnom vremenu ili povijesni (vi birate uvrštene metrike)
pružamo konzultacije prilikom izgradnje kontaktnog centra
prije implementacije generiramo dokument koji definira sve korisničke zahtjeve
nakon izvršenog treninga vaših djelatnika i puštanja u rad kontaktnog centra ostajemo dostupni za izmjene i savjete
telefonska centrala i kontakt centar su od vodećeg svjetskog dobavljača Avaya-e
CCaaS snižava troškove dobave i održavanja i podiže ukupnu razinu sigurnosti podataka
Krenite s glasovnim kanalom, a kasnije nadogradite digitalnim kanalima
cloud rješenje, jednostavno povećanje kapaciteta, podrška za sve kanale komunikacije uz postizanje maksimalnog korisničkog zadovoljstva
multimedijalni kontakt centar za manje korisnike
fleksibilno, bogato funkcionalnostima, jednostavano za korištenje